Open menu

Eiropa pēc pandēmijas: kāds ir jūsu redzējums?

Covid-19 krīze ir mainījusi mūsu dzīvi, un īpaši skarti ir jaunieši. Ir būtiski ietekmēts veids, kā mēs strādājam, studējam, iepērkamies, ceļojam un domājam par veselību, attiecībām un atpūtu. Ar ierobežojošo pasākumu atvieglošanu ir pienācis laiks raudzīties uz priekšu un padomāt par to, kā “jaunais normālais” ietekmēs visas dažādās jauniešu dzīves jomas un kā tam būtu jāietekmē politikas veidošana Eiropā.

  • Kādas ir jūsu idejas par jauniešu nākotni Eiropā pēc pandēmijas?
  • Ko Eiropas Parlaments un tā deputāti var darīt, lai atbalstītu jauniešus šajā laikā?
  • Kāda ir jauniešu loma Eiropas atveseļošanā?
Tavu ideju un komentāru tulkošanai mēs izmantojam automātiskās tulkošanas rīku “eTranslation”. Zinām, ka rezultāts nebūs tik labs kā cilvēka tulkotais, taču šobrīd tas ir labākais pieejamais risinājums, kā šo tīmekļvietni padarīt maksimāli piekļūstamu.
Lasīt vairāk

Ko saka citi

91 komentāri on Eiropa pēc pandēmijas: kāds ir jūsu redzējums?
Konstantinos L  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Būdams Grieķija, es uzskatu, ka emigrācija – gan uz citu ES valsti, gan ārpus ES – joprojām būs mana vienīgā iespēja sekmīgai profesionālajai darbībai, jo bezdarbs būtiski pieaugs. Mani satrauc arī Ziemeļeiropas un Dienvideiropas saspīlējums, jo īpaši Itālijā.

Radostina  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka Eiropas Savienības iestādēm ir jāatrod veids, kā jauniešiem dot lielāku ietekmi. Mēs patiešām iesaistāmies tehnoloģijās, un tādi cilvēki kā mēs, kuri saskaras ar dažādām problēmām saistībā ar mācībām tiešsaistē un iesaistīšanos augstskolās, varētu būt apbrīnojamas idejas par to, kā nedaudz atvieglot pandēmijas laiku. Jā, mēs izmantojam saskarsmi, lai redzētu citus cilvēkus, kurus mēs zinām, ka ikviens domā, kā pielāgoties situācijai, bet šobrīd mūsu grupa/jaunieši ir patiešām neaizsargāti. Daudziem cilvēkiem ir vajadzīgs emocionāls atbalsts, un, iespējams, tiešsaistes anonīmas līnijas izveide zvaniem un videotērpiem patiešām palīdzētu cilvēkiem, kuri ir satraukti vai depresīvi pār pašreizējo situāciju. Satraukumu rada arī tādi cilvēki kā es, kuriem pandēmijas laikā būs valsts eksāmeni, jo ir lietas, kas mūs padara satraucošas, ar to, ka daudz cilvēku ir labi, bet stress, ar ko mēs saskaramies, atbildot uz mūsu jautājumiem un tik daudz cilvēku ar maskām un dezinfekcijas līdzekļiem, mūs patiešām padara stresu un nervozu. Būtu lieliski, ja Eiropas Savienība varētu sazināties ar universitātēm un lūgt tām zemāku uzņemšanas pakāpi tieši valsts eksāmenos vai vismaz nelielu izpratni par to, ko mēs pārbaudām. ES zinu, ka tas būs grūti, jo visi cenšas ievērot noteikumus, bet domāju, ka, ja šīs idejas parādīsies, jauniešiem tas būs daudz vieglāk.
Paldies

Atbildet uz Radostina autors Patryk  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

SLUDINĀT!

Ivo  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Eiropas jaunatnei ir būtiska nozīme kontinenta atveseļošanā pēc pandēmijas. Darbavietām vajadzētu būt pieejamām jauniem augstskolu un augstskolu absolventiem, jo īpaši zaļajā nozarē.
Līdz ar to ir īstais laiks Eiropai pastiprināt zaļās ekonomikas politiku. Mums ir vajadzīgas subsīdijas bezoglekļa zemas kvalifikācijas un augstas kvalifikācijas darbavietām, lai šajās jomās varētu iesaistīties vairāk jauniešu. Iespējams, ka lielajām korporācijām būtu jāievieš oglekļa nodoklis.
Nelegālā imigrācija būtu jārisina daudz efektīvāk, ES dalībvalstīm būtu jāsadarbojas, uzlabojot drošību pie Savienības robežām un izvietojot vairāk karavīru. Tas nodrošinās katra locekļa labāku labklājību.
Nabadzīgākajiem ES reģioniem ir vajadzīga lielāka uzraudzība visos aspektos – no infrastruktūras veidošanas kvalitātes līdz Eiropas fondu un dotāciju pareizas izmantošanas nodrošināšanai.

Isbat Hasnat  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES domāju, ka tā ir patiešām laba iespēja savest kopā cilvēkus. ES iestādes jau sen meklē iespējas tuvināt eiropiešus ar vienādu domāšanas veidu un darba kārtību. Jābūt Eiropas pilsonim, ne tikai nācijas pilsonim. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par nodarbinātību, izglītību vai kultūru, ir skaidri jāatspoguļo Eiropas daudzveidība un Eiropas jauniešu kopvērtība. Būdams starptautisks students, es vēlētos redzēt integrāciju Eiropā un arī citās pasaules daļās. Ja šī krīze mums ir mācījusi, ka globalizētā pasaulē mēs nevaram izdzīvot savu nopelnu dēļ.

Francesca  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES jūtos ļoti eiropeisks, bet šīs krīzes laikā mans viedoklis par ES ir mainījies.

ES dzīvoju Nīderlandē kopš 5 gadiem, un tikai tagad es patiesi sapratu (runājot ar nīderlandiešu draugiem par krīzi), cik daudz aizspriedumu pret Itāliju viņiem ir. Tiek strādāts pie tā, lai radītu reālāku izpratni par to, kāda ir Dienvideiropas problēma (piemēram, itāļi nav slinki, bet gan vairāk par korupciju, cilvēkiem, kas nemaksā nodokļus utt.).
Lai, iespējams, risinātu šo problēmu, jo ES tos varētu atrisināt labi.
Esmu arī meistars un profesionāls profesionāls klasiskais mūziķis. Šīs krīzes laikā abām kategorijām bija vajadzīga lielāka palīdzība, un gan Nīderlandē, gan Itālijā mēs to saņēmām. Lai gan es ļoti uzskatīju sevi par eiropeisku likteni Eiropas Savienībā šīs krīzes laikā, sakarā ar to, cik maz sadarbojos starp valstīm, jo īpaši laikā, kad problēma bija saistīta tikai ar Itāliju un Spāniju. ES neuzskatīju, ka krīzes laikā ES ir spēcīgs atsauces punkts.

ES uzskatu, ka ir grūts darbs, lai atgūtu šo uzticību. Iedomājieties tos, kuri jau no sākuma brīža nebija ES atbalstītāji..... Ceru, ka mēs varam būt ES kopā bez aizspriedumiem starp “augļu valstīm” un “Dienvideiropu”.

Maki Němečků  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Daudzi ES kritiķi pat pirms krīzes saka, ka ES ir nedemokrātiska, un tā ir tāpēc, ka ES nav valsts, bet gan starptautiska savienība. Mums būtu jāatbrīvojas no EK, ECOM un citām izpildu ES iestādēm un jāpadara EP par ES likumdošanas atzaru, tās ievēlētajai valdībai pārstāvot jauno izpildvaru. Un gan cilvēkiem, gan politiķiem būtu jāsāk rūpēties par cilvēkiem ārpus savas valsts.

Marcell Kelemen  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Lejā ar ES!

Zura  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Mums ir vajadzīga labāka sadarbība un integrācija.
Mums ir jāveicina rūpniecība un tehnoloģijas, kas vairs nepaļaujas uz Ķīnu un ASV.

Stephanny Ferreira de Araujo Ulivieri  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka pandēmija un tās krīze ir atklājusi daudzus Eiropas kopienas trūkumus, jo īpaši attiecībā uz imigrantiem. ES runāju no personīgās pieredzes, jo es pats esmu imigrante Spānijā.

Pirmkārt, šķiet skumji, ka tikai Eiropas balsis ir gatavas tikt uzklausītām jaukās iniciatīvās, piemēram, šajā. Identificējot sevi un ievadot manus personas datus, man tika dota tikai iespēja izvēlēties Eiropas valsti. Mani nepareizi apzīmēs kā spāni, un es neesmu. Esmu Spānijas pilsonis Brazīlijā, kurš ir dzīvojis, studējis un strādājis Eiropas Savienībā jau gandrīz 8 gadus.

Otrkārt, Spānijas gadījumā pastāv milzīgas atšķirības cīņā ar vīrusu attiecībā uz valstspiederīgajiem un ārvalstniekiem. Visspecifiskākajā Madrides kopienas gadījumā aptiekās bez maksas izsniedz maskas. Taču ir ķermenī: tikai tad, ja jums ir, piemēram, Eiropas veselības karte, dokuments, kuram daudziem imigrantiem, kas dzīvo Spānijā, nav piekļuves vīzas statusa dēļ (piemēram, studenti) vai tās trūkuma dēļ. Vai arī imigrantiem draud kontaminācija un citu personu inficēšanās risks? Vai pat kultūras pilsonības ziņā”madrileñ@s“ir tikai tie, kas dzimuši Madridē? Madride ir starptautiska pilsēta un centrmezgls visā Spānijā. Esmu sajūsmā par to, ka valdība ir apstiprinājusi šādu diskriminējošu iniciatīvu. Maskas būtu jāizdod ikvienai personai neatkarīgi no to izcelsmes valsts vai juridiskā statusa valstī.

Treškārt, kā piesardzības pasākums ir apstiprināts, ka lielākā daļa augstskolu mācību stundu nākamajā mācību kursā (2020.–2021. g.) tiek rīkotas gandrīz pilnībā tiešsaistē, bet Spānijas Izglītības ministrija ir nolēmusi nesamazināt nodokļus. Šķiet, ka nevienam studentam nav taisnīgi turpināt maksāt tādu pašu cenu kā tad, ja viņi mācītos klasēs, bet vēl mazāk – ārvalstniekiem, kuri maksā gandrīz piecas reizes vairāk nekā ES studenti un kuri varētu saskarties ar finansiālām grūtībām studiju beigšanā.

Noslēgumā vēlos paust patiesu apbrīnu par to, ko ES ir spējusi sasniegt. Tomēr, tā kā tā ir izveidota ar sadarbības un sadarbības ideju, šādi trūkumi vairs nevar pastāvēt.

Mohona  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pandēmija bija īpaši sarežģīta vecāka gadagājuma iedzīvotājiem, un, lai atjaunotu valsti, valdībai ir jāpaplašina iespējas jauniešiem. Masveida brīvprātīgā darba programmu organizēšana jauniešiem, jo īpaši studentiem apmaiņā pret koncesijām, universitāšu kredītpunktiem vai ikmēneša pabalstiem, palīdzētu ievērojami veicināt tūrismu un citas skartās jomas. Mēs varam palīdzēt jauniešiem nodrošināt palīdzību un darbaspēku uzņēmumiem, kurus vada vecākie, lai palīdzētu viņiem ātrāk izpildīt lietas un tādējādi ātrāk atgūties.
Šajā situācijā mēs arī izpratām, cik svarīga ir digitalizācija, un tāpēc jaunieši var palīdzēt daudzējādā ziņā, pateicoties viņu augstajām zināšanām šajā jomā.
Dievs aizliedz, ja būs otrais pandēmijas vilnis, jaunieši, kuri nav tiešā kontaktā ar saviem vecākiem/vecvecākiem, var turpināt strādāt, lai aizsargātu valsts ekonomiku.

Fabiana  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Manuprāt, mums ir skaidri jānorāda, ka mēs visi esam patiesi vienota realitāte un ka šajā nolūkā pastāv Eiropa.

Iestādēm ir jāparāda jauniešiem, sociālajos tīklos un organizējot dažāda veida tīmekļseminārus, tām ir skaidri jānorāda, ka tās nav vienīgās un būs to atsauces punkti.
Tomēr es uzskatu, ka, lai garantētu “tiesības studēt”, kas ļauj viņiem mācīties darba pasaulei, ir jāiejaucas mācību metodēs.
Piemērs, ko es vēlētos ierosināt, ir tieši palielināt skolotāju skaitu, līdz ar to tiktu radītas mazākas klases un tiktu nodrošināta lielāka sociālā distancēšanās drošība, un tādējādi, tā kā skolēnu skaits ir neliels, tiktu ņemts vērā tas, ka viņiem ir jābūt no skolotājiem.

Maureen  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Daudzus jauniešus ir skārusi Covid-19 krīze saistībā ar viņu studijām vai darbu.
Cilvēkiem, kas mācās arodapmācībā, nācās pārtraukt darbu, un dažkārt viņi zaudēja līgumu ar savu darba devēju par mācekļiem. Citi nevarēja apmaksāt savus rēķinus, jo viņi zaudēja nepilna laika studentu darbu. Daži ir atlaisti, jo viņi bija pēdējais komersants uzņēmumā, un citi vienkārši cenšas atrast darbu vai stažēšanos.
ES
domāju, ka viena no idejām varētu būt iekļaut īpašus pasākumus, lai palīdzētu jauniešiem atveseļošanas plāna ietvaros vai kā daļu no nākamā budžeta 2021.–2027. gadam. ES domāju, ka instrumenti un politika jau ir ieviesti, taču tur būtu jāpiešķir vairāk līdzekļu.

Marcin  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pirmkārt un galvenokārt, mums ir jārūpējas par demokrātijas pasliktināšanos Ungārijā un Polijā. Abas mūsu valstis saskaras ar milzīgām problēmām ar valdošajām nacionālajām populistiskajām partijām, un ES būtu jāgarantē demokrātija visās dalībvalstīs.

Lūdzu, pārraudzījiet nākamās prezidenta vēlēšanas Polijā, lai novērstu kaušanu un aizsargātu milzu kopienu Ungārijā.

Pavlen Avramov  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES ierosinu vispārējus pamatienākumus visā ES, kā arī steidzamu izmeklēšanu par iekšējo korupciju ES tādās valstīs kā Bulgārija, Rumānija, Ungārija un Polija. ES līdzekļu ļaunprātīga izmantošana ir ierasta prakse manā mītnes valstī. ES vēlētos redzēt radikālas izmaiņas sistēmā, jo tas, kas šobrīd nav ilgtspējīgs.

Atbildet uz Pavlen Avramov autors William Kennedy  • 28 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Nepiekrīt. Visi nopietnie pētījumi par UBI liecina, ka tas nav ilgtspējīgs vai pat iespējams, jo īpaši īstermiņā.

Tas nav konkurētspējīgs un nepalīdzēs mums iestāties par ekonomiku, kurai nav kopīgas vērtības. Mums būtu jāstrādā ar lepnumu attiecībā uz jau esošajām brīvībām, zinot, ka tikai spēcīga ekonomika ļauj mums izplatīt un saglabāt šīs brīvības.

Atbildet uz William Kennedy autors Louisa V  • 06 July 2020
Mašīntulkojums. ()

Vai varat šeit publicēt kādu no šiem pētījumiem? Paldies!

Eetu Saarenpää  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Šai pandēmijai sekos ekonomikas krīze. Pirmkārt, tas iznīcinās visas dalībvalstis kopā ar dept, par ko šodienas jaunieši un nākamās paaudzes būs spiesti maksāt.
Lūk, ES ideja:

Atrodiet pašiznīcinātu pogu un nospiediet to.

Atbrīvojiet mūs.

#fixit

Ziga  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Manuprāt, galvenās izmaiņas, kas notiks, iespējams, būs izmaiņas ES dalībvalstu izglītības sistēmās. Pirms koronavīrusa krīzes lielākajā daļā valstu valsts skolu sistēmas pat nedomāja par tiešsaistes nodarbībām šādā mērogā. Manuprāt, tika izstrādāta liela daļa labas prakses piemēru, no dažiem sliktajiem. Eiropas jauniešiem būtu jāuzstāj, lai šī prakse tiktu saglabāta un attīstīta nākotnē. Jo īpaši vidusskolās un universitātēs tika veikts liels darbs tiešsaistē, un tika pierādīts, ka daudzas lietas darbojas vienlīdz labi vai labāk. Taču joprojām ir iespējami uzlabojumi.

ES valstīm būtu jāsadarbojas esošo kursu uzlabošanā un atjaunināšanā tā, lai tās saglabātu to, kas ir labs, un censtos uzlabot to, kas bija nepareizs, bet joprojām varētu strādāt ar uzlabojumiem. Daudzas mācību programmas priekšmetiem ir novecojušas un koronavīrusa krīzes laikā izrādījās neatbilstīgas mūsdienu dienām.

Michaela Stanová  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES domāju, ka Eiropas Parlamentam nevajadzētu pārtraukt finansējumu un atbalstu jaunajai “Eiropas” paaudzei. Mums tagad vairāk nekā jebkad pēc šīs pandēmijas mums ir jātiekas un jāapmainās ar savu pieredzi pāri robežām vēl vairāk nekā jebkad agrāk. Katrs cilvēks uzrunās cilvēkus no citām valstīm un attīstīs empātiju citām tautām, lai redzētu, ko viņi pārdzīvoja un kādas bija atšķirības cīņā pret pūliņiem. Turklāt mana valsts, Slovākija, tāpat kā Ungārija un Polija, nonāca situācijā, kad valdības izmantoja šo krīzi, lai paplašinātu savus konservatīvos uzskatus, un arī mēģina tās iesaistīt mūsu konstitūcijā, atkal mēģinot nojaukt līdztiesību un pamata cilvēktiesības, konkrētāk, sieviešu un minoritāšu tiesības. Mēs vēlamies tikt uzklausīti, mēs vēlamies, lai visi mūsu valstī zinātu, ka šobrīd mums ir jācīnās par nd, vienīgais veids, kā justies kā Eiropas Parlamentam.

Adam  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Mana ideja ir cieši saistīta ar mūsu izglītību pēc pandēmijas. ES vienmēr biju prātojis par to, “kā jaunās tehnoloģijas var man palīdzēt ar izglītību”. Lai gan tas, ka nav taisnīgi salīdzināt “normālos laikus” ar pandēmijas laikiem, kā man ir iespēja izmantot datorus, planšetdatorus un podiņus, var būt noderīgs laikā pēc pandēmijas beigām. Augsto tehnoloģiju aprīkojums ir pat lētāks un vieglāks nekā klasiskās darba grāmatas un studentu grāmatas. ES nedomāju, ka grāmatas ir sliktas, tās ir ļoti svarīgas izglītībā, bet tās var būt skolas bibliotēkā un dažkārt izmantot skolā un aizņemties atbilstoši skolēnu vajadzībām. ES iestāžu mērķis pēc pandēmijas ir subsidēt augsto tehnoloģiju aprīkojumu studentiem visā Eiropā, lai uzlabotu izglītību ES. ES domāju, ka, izmantojot šo aprīkojumu un, piemēram, internets var mainīt izglītības veidu – nevis mācīties, izmantojot ļoti labus rezultātus, bet gan meklēt reālu un uzticamu informāciju daudzos dažādos avotos.

Laura Valentina Steca  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Jaunieši ir mūsu sabiedrības, mūsu ES un mūsu pasaules nākotne. 2019./2020. gadā es biju apmaiņas students, un vīrusa dēļ man bija jāatgriežas Itālijā. Manuprāt, skolēniem Itālijā būs mazāk iespēju nekā citās Eiropas valstīs, jo mūsu ģimene ir vairāk vai mazāk populāra un neviens mums nepalīdz. Man paveicās, bet daudziem draugiem ir nepatikšanas. Viņi nejūtas daļa no ES, jo mums palīdz tikai daži cilvēki no citām ES valstīm. Uz brīdi padomājiet par interneta pieslēgumu. Ja jums nav savienojuma, jūs nevarat izmantot datorus, lai piedalītos nodarbībās vai tērzētu kopā ar draugiem... tu esi viens pats un jūties viens. ES ierosinu kaut ko: kāpēc ES nepalīdzēs pēc iespējas vairāk palīdzības valstīm (Itālijai, Grieķijai, Ungārijai...), jo īpaši jauniešiem? Nauda nav vienīgā svarīgā lieta šajā pasaulē. Mēs vēlamies vairāk tiesību jauniešiem, vairāk uzmanības, vairāk iespēju, vairāk iespēju, vairāk iespēju sajust daļu no šīs lielās kopienas. Tas nav viegli, bet vienkāršas lietas ir tās, kas maina mūsu dzīvi. Kāpēc nedomājat par tiešsaistes kopienas izveidi ES jauniešiem vai iepazīstināt ar dažiem projektiem, kas var mūs iesaistīt un mācīt par ES valdību un politiku? Mēs varam labāk iepazīt viens otru, dalīties viedokļos, ierosināt idejas un... izveidot lielu ģimeni, kurā cilvēki nav vieni paši!

Maria Borg  • 21 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Eiropas Parlamentam un tā locekļiem vajadzētu vairāk novērtēt jauniešu viedokli. Daudzi jaunieši cenšas rast ilgtspējīgākus risinājumus klimata pārmaiņām un mazāk izšķērdīgus pasākumus, tomēr šķiet, ka mēs tiekam ignorēti daudz laika, lai “pārspīlētu faktus”. Pandēmija nogalina cilvēkus, bet arī klimata pārmaiņas, ja tās pasliktināsies, kas pakāpeniski palielinās. Eiropas Parlamentam un tā deputātiem vairāk jāpievēršas šai krīzei, nevis tikai jāpievērš uzmanība Covid krīzei. Kā mēs redzējām no Covid-19, lielāko daļu darbvietu var paveikt no mājām, tāpēc mums būtu jācenšas strādāt attālināti; sastrēgumu samazināšana un cilvēku laimju saglabāšana šajā procesā. Eiropas Parlamentam un tā deputātiem būtu nopietnāk jāņem vērā jauniešu viedokļi, nevis tikai jātuvina tas, lai mēs teiktu kaut ko”

skaidri”. Mēs veidosim šīs pasaules nākotni, bet mums ir vajadzīga pasaule, lai to varētu veidot, un par to ir atbildīgi mūsu priekšgājēji. Mums ir jāpārtrauc koncentrēties tikai uz to, kas padarīs Eiropu vairāk naudas, un vairāk jākoncentrējas uz to, kas padarīs cilvēkus laimīgākus un apmierinātākus ar savu dzīvi (t. i., tīrāks gaiss, elastīgāki darba apstākļi utt., bet tie faktiski ir jāīsteno Eiropas EVERY Eiropas valstī).

Jauniešu loma Eiropas atveseļošanā ir spēja turpināt ekonomikas izaugsmi pēc pandēmijas beigām, jo daudzi vecāka gadagājuma cilvēki ir neaizsargātāki pret vīrusu. Piemēram, mudināt izmantot sabiedrisko transportu, uzlabojot sabiedriskā transporta pieejamību, nodrošinot drošākas izklaides vietas, piemēram, klubus, bārus utt.

Denis  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Manuprāt, ir nepieciešams piešķirt dzimstības koeficientu. Ar šo es ierosinu visas Eiropas finansiālā atbalsta programmu mātēm, ko maksā ES.
Piemēram, primipara saņems EUR 5000 par otru bērnu, māte saņems EUR 3000 un par trešo bērnu – EUR 1000. (SUMMAS IR TIKAI PIEMĒRI)

Anke  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pēdējo mēnešu laikā krīze parādīja, cik vājš ir mūsu rūpniecības, eksporta un globalizācijas modelis. Ir pienācis laiks radikāli mainīt pārtikas ķēdi. Gan uz vietas, gan visiem Eiropas un pasaules iedzīvotājiem. Mūsu mērķim vajadzētu būt vietēji audzētiem, ēšanai uz vietas. Mēs eksportējam kartupeļus uz Ķīnu un vienreiz importējam no Izraēlas... nezinot, kāda ir šīs pārtikas ietekme uz cilvēku un dabisku līmeni. Eiropas nākotnei būtu jānodrošina stabili dzīves apstākļi visiem Eiropas iedzīvotājiem. Tiesiskums un ilgtspēja ir visefektīvākie veidi, kā to panākt. Tāpēc sāksim ar mūsu pārtikas patēriņu! Lielākam importa ierobežojumam un labākai mūsu lauksaimnieku izglītošanai būtu jārāda priekšzīme

Anke  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pēdējo mēnešu laikā krīze parādīja, cik vājš ir mūsu rūpniecības, eksporta un globalizācijas modelis. Ir pienācis laiks radikāli mainīt pārtikas ķēdi. Gan uz vietas, gan visiem Eiropas un pasaules iedzīvotājiem. Mūsu mērķim vajadzētu būt vietēji audzētiem, ēšanai uz vietas. Mēs eksportējam kartupeļus uz Ķīnu un vienreiz importējam no Izraēlas... nezinot, kāda ir šīs pārtikas ietekme uz cilvēku un dabisku līmeni. Eiropas nākotnei būtu jānodrošina stabili dzīves apstākļi visiem Eiropas iedzīvotājiem. Tiesiskums un ilgtspēja ir visefektīvākie veidi, kā to panākt. Tāpēc sāksim ar mūsu pārtikas patēriņu! Lielākam importa ierobežojumam un labākai mūsu lauksaimnieku izglītošanai būtu jārāda priekšzīme

Konstantina  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Kā mēs visi zinām, katras valsts nākotne un spēks ir tās jaunieši. Tāpēc ES spēs pārvarēt grūtības, kas acīmredzami radīsies pandēmijas rezultātā, faktiski uzklausot to, ko mēs vēlamies un ko mēs gaidām no Eiropas, lai tā varētu būt mums visiem draudzīga un stabila vide. Saskaņā ar manu domāšanas veidu mums visiem būtu jākoncentrējas uz šādiem galvenajiem aspektiem:
— Dot jauniešiem iespēju piekļūt darbavietai. Ekonomikas problēmu galvenais aspekts daudzās ES valstīs (jo īpaši Grieķijā) ir jauniešu bezdarbs 22-29 gadu vecumā.
— Aizsargāt demokrātijas vērtības un vienlīdzību ikvienam. Ungārija un Polija pašlaik pieņem ārkārtīgi konservatīvus likumus, kas nepievienojas 21. gadsimtam.
— Turpināt centienus aizsargāt vidi un cīnīties pret klimata
krīzi – uzlabot izglītības sistēmas līmeni katrā valstī. Nezināšanas risinājums vienmēr ir bijis izglītība, un mēs varam uzlabot nākamo paaudžu nākotni, uzlabojot izglītību.

Mūsu galvenajam mērķim vajadzētu būt progresīvai sabiedrībai, kuras pamatā ir demokrātija, cilvēktiesības, taisnīga ekonomiskā un darba vide un veselīga planēta.

Konstantinos Ps  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Εurope piedzīvo gan piedāvājuma, gan pieprasījuma krīzi. Dinamiski mainīgās darba tirgus tendences galvenokārt ietekmēs jauno Eiropas pilsoņu paaudzi. Papildus netraucētai jauniešu kustībai un darbam Eiropas Savienībā iestādēm ir jāizstrādā atbilstoša politika, lai palīdzētu katras valsts valdībām un veicinātu radikālas reformas, lai ar digitālo pārkārtošanos tik lielā mērā neietekmētu pašreizējo darba ņēmēju skaitu. Iepriekš minētie ir vispārīgi novērojumi lielā mērā, tāpat kā pandēmijas gadījumā, es nāku no valsts, kas pārspēj līkni un bija pozitīvs piemērs Grieķijai, lai gan 10 gadus tā piedzīvo sociālekonomisko krīzi. ES ierosinu nekavējoties stiprināt Eiropas valstu gaisa pārvadātājus, protams, pirms pasažieri veic nepieciešamās pārbaudes, lai stiprinātu tūrisma un ēdināšanas struktūru katrā valstī. Motivēsim uzņēmumus neatlaist darba ņēmējus, jo, pieaugot bezdarba līmenim, jauniešiem būs vēl grūtāk atrast darbu, ja palielināsies ārējā konkurence. Lūkosimies tālāk par ekonomiskajiem ieguvumiem un paplašināsim sociālo labklājību. Sociālās grupas, piemēram, personas ar invaliditāti, vecāka gadagājuma cilvēki, ilgstošie bezdarbnieki un jaunieši bez pienācīgas apmācības, lai pieņemtu ar plānošanu un resursiem valsts atbalsta programmas, kuru mērķis ir mazināt sociālo netaisnību un to marginalizāciju. Gaidāmajā Eiropas izglītības, apmācības un nodarbinātības stratēģijā galvenā uzmanība būtu jāpievērš cilvēkiem ar vienīgo mērķi uzlabot viņa kvalitāti.

Davide B.  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES zaļais kurss ir jāuzlabo. Zaļas nākotnes veidošana ir arī būtisks atbalsts viedajam darbam. Tas ir vienīgais veids, kā nekavējoties un ar zemām izmaksām samazināt CO2 emisijas. Vienīgā iespējamā pasaules nākotne ir zaļa. Šis uzdevums tagad ir domāts jauniešiem!

Vasilis Strongylos  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES domāju, ka viņiem ir pārmaiņas, lai strādātu daudz vairāk no savām mājām, kā arī viņi ir mainījuši iepriekšējās dienas, lai uzzinātu par daudzējādiem veidiem, kā nākotnē viņiem palīdzēt uzlabot savas spējas.
Surerly the difficulties and components for one job Will will raisedly the difficulties and components for one work Willly will raisedly the difficulties and components for one work Willly.
MVU parlamentam un deputātiem ir jāpadara Eiropas iestāde daudz spēcīgāka un taisnīgāka.
“Segt Līdzdalība”

Andrei Dodea  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Mana doma ietver visu iepriekš minēto. ES uzskatu, ka vecāko paaudžu pienākums vairs nav uzturēt savas sabiedrības liesmu. ES uzskatu, ka tik traki, cik tas var izklausās, mums būtu jāstimulē jaunieši uzņemties šo jautājumu savās rokās. ES uzskatu, ka pat “normāls” pilsonis, parasts jaunietis, kas strādā ar jauno vecumu (bankas pakalpojumi tiešsaistē, sociālie plašsaziņas līdzekļi, mobilo lietotņu izmantošana u. c.), varētu daudz piedāvāt savām kopienām. Tas, ko es ieteicu, ir minikurs, ko subsidē valdība un kur vecākās paaudzes varētu mācīties no jaunajām... Un ar to es domāju, ka jaunieši vairāk barojas savās kopienās ar savu jauno attieksmi, lieliskām atziņām un spēcīgiem veidiem, kā pasauli redzēt jaunā gaismā.

Mary A.  • 22 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES domāju, ka pandēmijas izraisītie pārvietošanās ierobežojumi bija pamats pārdomām, jo īpaši jauniešiem, bet arī grūts laiks. ES uzskatu, ka bezdarba pieaugums būs viena no vissarežģītākajām problēmām, kas jauniešiem būs jārisina, bet no optimistiskāka viedokļa es uzskatu, ka šī situācija kopumā ir bijusi iespēja jauniešiem pārskatīt prioritātes. Papildus ES ekonomiskajam atbalstam es uzskatu, ka jaunieši patiešām vēlas sajust, ka Eiropas Savienība ne tikai saskaras ar krīzi, bet arī mūsu ikdienas dzīvē. Mūsu rokās ir dot ieguldījumu Savienības atjaunošanā ar darbībām, nevis tikai vārdiem, lai sajustu, ka mēs visi esam Eiropas daļa.

Georgi Bozhidarov  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Stabilas un labi finansētas veselības aprūpes sistēmas. Platformas, kas nodrošina koordināciju starp visām dalībvalstīm, ja atkārtojas globāla veselības aprūpes krīze, un departamentiem ārkārtas situācijām valsts un ES līmenī. Ja visas šīs lietas pastāv – optimālāk!

Ivan Kanev  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Tik steidzami ir jāizmeklē lielā korupcija manā dzimtenē – Bulgārijā. Tik daudz naudas no ES fondiem tiek nozagts. Lūdzu, dariet kaut ko, izpētiet visus, kas ir parlamentā. Jo īpaši Delyan Peevski.

Babette  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Eiropa, ko es ceru pēc šīs pandēmijas, ir atvērta un pieejamāka iestāde. ES daudz lasīju par iedzīvotāju asambleju, un es domāju, ka tieši mums tas ir vajadzīgs. Ļaujiet paskaidrot, kādēļ Pirmkārt, pilsoņu pulcēšanās rada cilvēkiem iespaidu, ka viņi spēj ietekmēt politiku, lai tā būtu tās daļa, pēc būtības. Tā kā pilsoņu asambleja atspoguļo sabiedrību, tā palīdzētu palielināt minoritāšu, kā arī jauniešu pārstāvību, kurus pašlaik nepārstāv lielākā daļa Eiropas Parlamenta deputātu. Tā darbotos pret antidemokrātiskām struktūrām, kas atrodas ES iestādēs, un pretdarbotos Eiropas Komisijai, kas ir struktūra, kurā ir neievēlēti eksperti. Tādējādi pirmais pilsoņu asamblejas iemesls ir palielināt Eiropas iedzīvotāju izpratni par to, kāda ietekme tiem var būt, un padarīt Eiropu demokrātiskāku. Otrs iemesls ir tas, ka pilsoņu asambleja palīdzētu izveidot Eiropas identitāti, kas pašlaik samazinās, kamēr pieaug populisms un nacionālisms. Tas palīdzētu cīnīties pret iekšējām cīņām un radīt kohēziju attiecībā uz ārējiem apdraudējumiem. Pēdējais iemesls ir tas, ka asambleja palīdzētu pieņemt lēmumus, kurus politiķi pašlaik nevar pieņemt – reputācijas, ierobežojumu, valsts interešu dēļ. Attiecībā uz globāliem jautājumiem, piemēram, klimata pārmaiņām, iedzīvotāji asamblejas var rast jaunus risinājumus un padomāt nekur citur. Tas varētu palīdzēt spert soli uz priekšu daudzās jomās.
Pilsoņu asambleja nekad nevarētu aizstāt visu ES struktūru, bet tā varētu tai radīt demokrātisku vērtību vairākos līmeņos. Tā varētu noteikt prioritātes un parādīt, kas ES iedzīvotājiem patiešām ir svarīgs.

Paris  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Šobrīd ES ir monetārā savienība, nevis politiska savienība – sākotnējā ideja bija tāda, ka, integrējot ekonomiku, mēs tad virzītos uz politisku integrāciju. Tas nav noticis;
Tā vietā mums ir atsevišķas valstis, kas uzstāj uz savām programmām – nav politiskas vai ideoloģiskas kohēzijas – ES parlaments, lai gan to ievēlē tauta, pārstāv tautas varu – to ievēlē no esošajām nacionālajām partijām, un tam trūkst varas un redzējuma.
Komisijas ir valstu vadītāju grupas, kas katra cenšas īstenot savas programmas, neņemot vērā Eiropas integrāciju.

Mums ir vajadzīga ES konstitūcija, kas nodrošina mūsu Savienības pamatprincipus.
Mums ir vajadzīga pārstāvība, kas ir brīva no valsts partiju politikas.

Mums ir vajadzīgi arī publiskie darbi, kas savienotu mūs – kāpēc ne visu Eiropu aptverošs dzelzceļš, kas savieno katru galvaspilsētu? (arī tas ir vairāk vides nekā gaiss) šobrīd nav tieša savienojuma starp Parīzi un Berlīni, nemaz nerunājot par Grieķiju.

Un, visbeidzot, komunikācija; bieži vien valstu valdības ņem vērā visus labos sasniegumus un vaino visas kļūdas ES – komunikāciju un pārredzamību.

Kai Capuzzo  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Eiropas Savienībai būtu jāpārveidojas par jaunu Eiropas federālisma veidu, kurā kopīgi parādi, armija, valdība, likumi utt. un derības par zaļo revolūciju mudinātu valstis novērtēt kaņepju rūpnīcas daudzveidīgo izmantošanu.

 • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Jaunieši parasti ir nākotne. Lai gan viņi pašlaik nav atbildīgi, 20 gadus vēlāk viņi būs galvenie jautājumi, un viņu uzvedība ir atkarīga no cilvēkiem šodien.
Manuprāt, jaunieši būtu jāatbalsta visos iespējamos veidos, tostarp stipendijas, apmaiņas, attīstības projekti u. c. Vairāk līdzekļu jāiegulda izglītībā un jāpadara populāri, lai būtu atbildīgi un gudri.
Esmu pateicīgs, ka biju Eiropas klubā savā vidusskolā, kas palīdzēja man attīstīties labāk. Pateicoties savai pieredzei, es varēju tikties ar diviem mūsu vietējiem ES locekļiem – Eva Paunova, kura mani motivēja, ka varu arī gūt panākumus, un Svetoslavs Minkovs, kurš man sūta dažādus projektus, lai iesaistītos.

Leire Elbusto  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Kā Spānijas pilsone, kas tic spēcīgam Eiropas projektam, uzskatu, ka visām valstīm ir jādalās, lai izveidotu spēcīgu kopienu. Solidaritātei, brālībai un sadarbībai jābūt pīlāriem. Saskaņā ar Covid-19 un to, kā ES ir saskārusies ar to, ir jāpastiprina sabiedrības veselības aprūpe, lai to padarītu universālu un dārgu ikvienam iedzīvotājam. Turklāt ES ir jādod jauniešiem iespēja izteikties, izmantojot programmas vai konferences universitātēs un vidusskolās. Spēku apvienošana ir pamats, lai virzītos uz priekšu.

Mehranvi  • 23 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Šodien nebrauciet ar vakardienas kartēm. Pazīmes ir mainījušās. Raksts ir mainījies. Atpakaļceļa nav. Valstīm ir vajadzīgi līderi, kuriem ir nākotnes redzējums un spēks, lai vadītu šīs situācijas.

Panayiotis  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Attiecībā uz pandēmijas situāciju jaunieši var dot ieguldījumu Eiropas Savienības atveseļošanā.
1)katra katras Eiropas valsts pilsētas pilsēta var iekasēt nelielu naudas summu, kas tiks piešķirta visu cilvēku vajadzībām, kad viņiem būs jādara kaut kas visiem kopā. Tādējādi līdzekļi tiks ietaupīti ārkārtas situācijās pilsētā. Kā ikmēneša depozīts, bet krīzes dēļ tas ir ļoti zems.
2)Cilvēkiem, kuri pieņem augstākas algas Eiropas valstīs, ir jāmaksā nedaudz lielāki nodokļi par to pārvaldību, lai pārvalde spētu efektīvāk palīdzēt pārējiem iedzīvotājiem.

3) cilvēkiem, kas saslimuši smagas epidēmijas, piemēram, Covid-19, vai cita veida disfunkcijas laikā, ir jāspēj saņemt papildu naudu no valdības, jo viņi ilgu laiku būs mājās. Nauda tiks piešķirta viņu medikamentiem un pamatvajadzībām.

Visiem slimnīcu darbiniekiem un pārējiem darbiniekiem, kas strādā pirmajās līnijās, un ārstiem, kuriem nav augsta mēnešalga, ir jāļauj no Eiropas saņemt nelielu naudas summu par savu ieguldījumu rezidenta veselības drošībā.

5) pusaudžu un bērnu izglītošanai jābūt iespiestai, kad viņi atradīsies mājās, lai nepazustu mācību stundas skolā. E-mācību sistēmai jāspēj zināt, kā tā var būt efektīvāka, lai skolnieki būtu efektīvāki. Valdībām ir jānolīgst daži profesionāļi profesionāļiem, kuriem tiks maksāta procentuāla daļa no Eiropas e-Savienības, jo viņi nodrošinās, ka Eiropas studenti, kas paliek mājās, var izmantot savas e-mācības.

6)Eiropai jārīko Eiropas lekcijas, lai visiem skolēniem, tiešsaistē pārraidot, izskaidrotu, cik svarīgi ir zināt, kā viņi var būt pasargāti no epidēmijas, un cik svarīgi ir neatstāt garām mācību stundas skolā, kad viņi ir mājās.

7)Eiropas Parlaments var finansēt tehnoloģiju sistēmu, kas tiks uzstādīta katrā valstī, un tā izsekos un atklās cilvēkus, kuri vēlas publicēt viltus ziņas, lai maldinātu pārējos cilvēkus.

8)Eiropas Savienība katru gadu var finansēt valsts svētkus katrā valstī, kur iedzīvotāji vāc līdzekļus neaizsargātām sabiedrībām.

Labāka doma ir Europeam socila grupa, ko izveidos facebook, kad Eiropas iedzīvotāji var nekavējoties saņemt palīdzību, lai apmierinātu jebkādas būtiskas personiskas vajadzības, piemēram, psikoloģisku supprtu vai dažus risinājumus viņu ekonomikas problēmām.

Ana  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Vispārējie pamatienākumi. Mēs esam pietiekami atbildīgi par brīvību.

Dominik  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Vīruss ir visstraujāk izplatīts blīvi apdzīvotās pilsētās. Eiropas Savienībai un dalībvalstīm būtu jāīsteno mazu pilsētu attīstības politika. Investīcijas, tiešsaistes darba piedāvājumi, mājokļu atbalsta programmas un uzņēmējdarbības atvēršana mazākās pilsētās var mazināt pārapdzīvotības problēmu lielpilsētās, kas jau ir neveselīga un piesārņota dzīves vide.
Šādas programmas piemērs bija “aktīvas dzīvesvietas pabalsts” Itālijas Molīzes reģionā. Mazapdzīvots reģions Dienviditālijā piedāvāja jaunpienācējiem EUR 700 mēnesī uz trim gadiem, lai dzīvotu un sāktu uzņēmējdarbību vienā no ciematiem.
Ir vajadzīgas vairāk šādu programmu.

Nikhil Kommi Nandakumar  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Domāju, ka mums ir jādomā par to, kā mēs varam aizsargāt savas nozares, ja šāda pandēmija atkārtosies.
1. Pirmais solis ir nepieciešamība Eiropā ražot būtiskas preces un samazināt atkarību no citām valstīm tuvākajā nākotnē.
2. Piesaistīt Eiropas rūpniecību visā pasaulē, lai atvieglotu uzņēmumu izveidi jebkurā valstī pēc savas izvēles, pamatojoties uz ekonomikas paketi, un 50 % nodokļu samazinājuma likmi, ja nodarbināti ir vairāk nekā 1000 cilvēku.
3. Izveidot sadarbīgu piegādes ķēdes tīklu, kas vērsts uz rūpniecības uzlabošanu ES, lai ātrāk piegādātu produktus.
4. Īstenot politiku, lai bez valodu barjerām viegli nodarbinātu cilvēkus, kuriem ir jebkura ES pilsonība.
5. Lai atvieglotu jaunuzņēmumu darbību, minimālā alga nav nepieciešama 3 gadus. Tādējādi mēs varam iegūt daudzus talantīgus cilvēkus, kas radītu darbvietas ES.
6. Tomēr vajadzētu būt arī viegli slēgt uzņēmējdarbības un labu bankrota likumu.
7. Būtu vairāk jāattīsta un jāattīsta ES valstu sadarbība. Visi galvenie valdības līgumi Eiropas Savienībā būtu jāpiešķir ES uzņēmumiem.
8. Atvieglota piekļuve tirgum jebkurā ES valstī bez papildu izmaksām ir +ve Setup, un jauniem uzņēmumiem būtu jāsniedz palīdzība uzņēmējdarbības jomā ar attiecīgās govs palīdzību.
9. Darbvietu aizsardzība, cilvēku veselība ES ir balstīta uz labāku veselības politiku, labu pensionēšanās paketi, kam būtu jāsamazina medicīnas izmaksas.
10. Labāka medicīnas infrastruktūra, lai samazinātu veselības aprūpes izmaksas ES.

Diana Fonte  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Ekonomikas sistēma būtu krasi jāmaina, lai cīnītos pret nevienlīdzību un klimata pārmaiņām. Naudas iegūšanai būtu grūtāk iegūt vairāk naudas, nevis lētāk. Turklāt nav jēgas pieņemt, ka visām valstīm, ekonomikai un uzņēmumiem ir pastāvīgi jāaug, jo resursi, laiks, cilvēki un nauda ir ierobežoti. Mums būtu jāveido sabiedrība, kas koncentrējas uz ilgtspēju un vienlīdzību, ņemot vērā to, ko mēs cīnāmies un kas koncentrējas uz naudu un varu.

Emanuela Neagu  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka jaunieši vairāk nekā jebkad agrāk ir nobažījušies par mūsdienu ekonomiku. Tāpēc mēs cenšamies padomāt par to, kā mēs varam palīdzēt un uzlabot mūsu situāciju. Daudzi cilvēki ir zaudējuši savus uzņēmumus, kuri tikko sāka darbību, tāpēc, iespējams, Eiropas Parlamentam būtu jācenšas saglabāt mazus, jaunus uzņēmumus. Daudziem cilvēkiem viss bija jāpārdod par zemāku cenu, lai būtu jumts virs galvas. Patiešām, aizdevumu piešķiršana projektiem ir riskanta, taču vienmēr parādās jauni un inovatīvi cilvēki, un tagad viņiem vairāk nekā jebkad ir jātic sev un Eiropai ir jāatturas no spēka. Pēc šīs pandēmijas jaunieši noteikti būs labāk informēti par interneta sniegtajām iespējām, taču viņi arī centīsies uz to paļauties vēl vairāk nekā iepriekš. Pandēmijas laikā visā pasaulē bija daudzas vietas, kurās interneta ātrums bija zems, jo cilvēki sērfoja tīmeklī. Kāpēc tas notika un kāpēc neviens nebija gatavs? Kas ar to darāms? Pirmkārt, mums ir jāinvestē interneta pakalpojumu sniedzēju interesēs, mums ir jāatbalsta mazie uzņēmumi un jāļauj jauniešiem ceļot pēc iespējas vairāk. Daži no labākajiem atklājumiem, kas radušies vēstures gaitā, bieži vien tika nozagti Eiropā no dažādām vietām.

Myrthe Leliaert  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pirmkārt, es uzskatu, ka Eiropas robežas pēc iespējas ātrāk būtu jāizmanto kā viens burbulis (arī tad, ja nākotnē notiks kaut kas līdzīgs). Idejaly būtu viegli pieejama tīmekļa vietne/lietotne, lai pārbaudītu visus atsevišķos mērījumus katrā valstī (es uzskatu, ka valstīm joprojām būtu jāatļauj zināmā mērā neatkarīga pieeja mērījumiem, tikai tāpēc, ka, iespējams, būs jāvienojas ar visām dalībvalstīm, un efektivitātei ir izšķiroša nozīme). Ja robežas ir slēgtas pārāk ilgi, man ir aizdomas, ka cilvēki varētu sākt augt neapmierinātībā un mēģināt šķērsot robežas vairāk nelikumīgā veidā. Mums būtu jāpiešķir prioritāte Eiropas produktiem, lai mums nebūtu jāpaļaujas uz pārējo pasauli. Arī ASV vajadzētu būt mazāk populārām. Tā vietā popularizēsim mūsu tautas. Ekonomikai būtu jākoncentrējas uz to, lai padarītu mūs pašu par sevi pietiekamus, arī ekoloģiski, cenšamies neizpostīt dabu. Daba atgriezās dzīvē pārvietošanās ierobežojumu laikā, un es ceru, ka mēs to varēsim noturēt. Briseles lidsabiedrībām nevajadzētu saņemt miljardus, ko tās lūdza – subsidēšana būtu jāatņem no gaisa satiksmes un jāievieto vilcienos un autobusos, lai mēs izveidotu Krievijai līdzīgu dzelzceļa sistēmu, kurā tās izvēlas braucienus ar vilcienu uz dienām virs lidmašīnām. Svarīgi atzīmēt, ka vilcieniem, nekā noteikti, vajadzētu iegūt daudz lētākus (piemēram, lētākas cenas vilcieniem starp brosīm un kopenhāgenu). Manuprāt, prioritātei vajadzētu būt spēcīgai virzībai uz saiknes uzturēšanu starp dažādām valstīm. Jauniešiem vajadzētu būt skaidrākām iespējām doties uz ārvalstīm gan brīvprātīgajā, gan apmaksātā darbā. Starptautisks darba birojs būtu jautri. Varu derēt, ka daudzi jaunieši ir ļoti ieinteresēti strādāt ar koronavīrusu saistītu vasaras darbu – noteikti tad, ja tas mūs varētu izvest no valsts. Man šķiet, ka kāda veida brīvprātīga iesaukšana uz jauna veida Eiropas darba grupu, kas nav tieši tāda pati kā armija vai miera korpuss, būtu neticami vēsa. Kad ES būs vajadzīgi papildu cilvēki, kas nonākuši sliktā situācijā, jūs varat pamanīt. Īsa papildu apmācība atkarībā no tā, ko jums lūdz darīt, varētu būt fakultatīva? Ar to ir svarīgi, lai tas būtu pazīstams kā iespēja. ES personīgi nezinu, ka tiek īstenotas daudzas programmas, un tādā veidā es palaidu garām daudzas iespējas. Ekonomiskā ziņā Beļģija lielā mērā aizmirst mūsu apakšnozares vājāko: cilvēki, kas īrē. Cilvēki, kas ir iegādājušies māju, var atlikt savus aizdevumus, bet īrniekiem (kuri parasti pat nevar atļauties aizdevumu mājai) ir jāturpina maksāt. Mēneša nomas maksai jābūt vienādai ar aizdevuma ikmēneša atmaksu. Mazāk cilvēku būtu jāpalīdz iegādāties pārtiku šādā veidā. Pēdējā lielā vēlme nākotnē (arī manai valstij): ES ceru, ka, cik vien iespējams, iespējams līdz minimumam samazināt birokrātiju un maznozīmīgus noteikumus, lai viss būtu pēc iespējas efektīvāks.

Leandro  • 24 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES iztēlojos nākotni, kurā mēs visi esam nomodā un vairāk atbildīgi par mūsu likteni, kā arī par mūsu valstu nākotni. Ceru, ka jaunieši kļūs aktīvāki, kritiskāki un mērķtiecīgāki. ES sapņoju par Eiropu ar radošākām nozarēm, vairāk cilvēku darot visu, saglabājot mūsu tradīcijas, bet saglabājot mūsu brīvību. Mēs turpināsim atņemt sienas. ES
ir jāpalīdz jauniešiem rast iespējas viņu ciematos, pilsētās un dzimtenēs. Mums ir vajadzīgas vairāk ilgtermiņa politikas, nevis virspusīgas un ierobežotas programmas. Mums vajag cietas bāzes. Migrācijai jābūt iespējai, nevis prasībai izdzīvot. Mums ir jāmudina jaunieši domāt, ka viņi var aktīvi iesaistīties savas valsts attīstībā un veidošanā. Neapmierinātība ir jāaizstāj ar ideju par pašatbildību un pateicību.
Jaunieši ir Eiropas vērtību turētāji. Viņi būs nākotnes darbaspēks, nodokļu maksātāji, līderi, zinātnieki, aktīvisti un politiķi. Jauniešiem savas problēmas ir jāvirza uz risinājumiem, vienlaikus bagātinot starppaaudžu dialogu. Mums jāturpina popularizēt visu labo Eiropu, kas ir sasniegta kopā. Mums ir jālepojas ar savu pagātni un tagadni, tomēr mūsu acis ir plaši atvērtas un cilvēka cieņa atkal jāpadara par Eiropas vērtību. Mums ir tik daudz jāsargā, un vēl joprojām daži mazāki kalni var uzkāpt kopā.

Lukas  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pārtraukt fiskālo paradīzi Eiropas Savienībā un pamatienākumus bezdarbniekiem

Robert  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Sveiki, es nerunāju ļoti labi, tāpēc žēl par kļūdām. Man ir daži soļi, lai ES varētu rīkoties, lai palīdzētu mūsu paaudzēm pēc pandēmijas:
Pirmais solis:atbalstot jaunus uzņēmējus, šķiet, ka tas nav lielisks idejs, bet tas var būt. Tādēļ:Ārējās paaudzes jaunieši ir radošāki, gudrāki, tehniķi, un viņi var ļoti viegli reklamēt savu biznesu.
Solis Emocionālais atbalsts jauniešiem – visi jaunieši ir nobažījušies. ES ir jāatrod tādas metodes kā psiholoģiskā konsultēšana tiešsaistē vai publisku konferenču organizēšana ar daudziem cilvēkiem, lai iedvesmotu viņu drošību, motivāciju un drošību.
Step3)Ieguldījums veselīgā sistemāmā, ieguldot pētniecībā, lai radītu jaunas tehnoloģijas, kas rada medicīnas sistemu, izaugs no medicīnas sistēmas nabadzīgam lauku apvidum kādā valstī, un ieguldot ļoti veselīgāku sistēmu.
Step4)Turpināt atbalstu jauniešiem, kuri mācās koledžas Step5
)Izveidot tādu jauniešu izlasi, kuriem ir sniegums tādās jomās kā politika, aizvainojums,portsports, zinātne utt., un ieguldīt viņus.
Posms. Korupcijas apkarošana tādās valstīs kā Rumānija, pētot, kā specializēta Eiropas sistēma korupcijas apkarošanai izlietoja ES investīcijām piešķirtos līdzekļus.
Ir daži veidi, kā ES var palīdzēt jauniešiem. Taču vissvarīgākie soļi ir tādi, ko Vinstons Čērcils un Robērs Šūmans noteikti vēlas, ir, Eiropai nav jābūt tikai kontinentam vai savienībai, bet gan FAMILY.EUROPE MUST JĀPIENAS. Eiropai ir jāgūst visu iedzīvotāju uzticība, pirmkārt, Eiropas valstīm jābūt vienotākām, cilvēkiem jābūt vienotākiem. ToGHETER, KĀ AR KĀ DARBĪBAS DZĪVNIEKU BĒRĶI A BETTER FUILD A BETTER FUTURE. Visiem šā kontinenta iedzīvotājiem jābūt cilvēkiem. Visas šā kontinenta problēmas pēc pandēmijas, politikas, ekonomikas, sociālās un visas pārējās problēmas tiks atrisinātas, kad Eiropa vairs nebūs tikai kontinents vai savienība.

Natalia  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Manuprāt, nekas nekad vairs nebūs vienāds, ikviens vienmēr saskarsies ar tik piesardzību un piesardzību. Bet es domāju, ka viens, kas jādara, ir atrast veidu, kā jaunieši var paust savu viedokli! Šajā brīdī un jebkurā citā brīdī mēs nekad neko nevēlamies ietekmēt, un es domāju, ka jauniešu viedokļa paušana sniegtu milzīgu labumu ikvienam, ja jaunieši varētu paust savu viedokli!!!
Paldies!

Jo Bothmer  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Nākotni ietekmēs tas, kas tika laimēts pēdējo mēnešu laikā. Tas mums dod papildu iemeslu izvirzīt trīs svarīgus jautājumus nākamajiem gadiem. 1. Minimālo ienākumu pieņemšana visās ES dalībvalstīs. Tas nodrošina vismaz cilvēku, tostarp jauniešu, pamatvajadzības. Ienākumu minimumam būtu jāsākas 18 gadu laikā. 2. Ir ļoti vajadzīgs izmaksu ziņā pieejams un pienācīgs sociālais mājoklis. Lai palīdzētu jauniešiem sākt dzīvi pašiem, mums ir vajadzīgas jaunas mājokļu korporācijas un nelielu māju kopienu veidošana. Eiropas Savienībā ir laba prakse, un Eiropas Nabadzības apkarošanas tīkls, jo EAPN Nīderlande var piedāvāt iespēju pārliecināt grupas apspriest, kā šī attīstība, kas redzama zaļajā kursā, var strauji virzīties uz priekšu. 3. Izglītība tiek uzskatīta par vienu no svarīgākajiem jautājumiem. Taču daudzi bērni krīze ir parādījusi, cik ātri var attīstīt didgitālo mācīšanos, piekļūt internetam vai deentam datoram/klēpjdatoram. Ir vajadzīgas papildu programmas, lai izglītošanu padarītu dzīvotspējīgu patiesi visiem jauniešiem. Tā var kļūt par programmas “Erasmus+” svarīgu jaunu daļu.

Achat H Gallute  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES domāju, ka ir svarīgi, lai būtu iekļaujoša sabiedrība. Cenas ziņā pieejami mājokļi jauniešiem ir ļoti svarīgi, lai nodrošinātu iekļautību. Jo īpaši pēc pandēmijas, kad liels skaits jauniešu Eiropā, visticamāk, kļūs par bezpajumtniekiem. Daudzām mājokļu programmām vajadzētu būt minimālām prasībām, lai palīdzētu jauniešiem bez aizspriedumiem iekļūt mājokļos. Somijas politika “Mājokļi vispirms” pierāda, ka var izvairīties no bezpajumtniecības. ES domāju, ka šis ir īstais brīdis, lai visas ES dalībvalstis pieņemtu Somijas politiku “Mājokļi vispirms”.

Paldies.

Omar mofeed  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Sveiks, paldies, ka organizējāt šo pasākumu šajā sarežģītajā laikā. ES esmu puse no Īrijas puses Palestinan, kas pašlaik dzīvo Apvienotajā Karalistē. Man ir divi jautājumi: 1 šīs pandēmijas laikā un pēc tās lielākā daļa cilvēku tiks īstenoti, kādi ir Eiropas Parlamenta plāni atbalstīt (jaunos) medicīniskos darbiniekus un veselības aprūpes darbiniekus, kas strādājuši smagi, ir apturēta trašanas programma, un mums viņiem ir jābūt spēcīgiem, lai pasargātu mūs nākotnē 2 Izraēlā, kas šīs pandēmijas laikā paziņoja par Palestīnas zemes aneksiju, plānu, lai lielāko daļu Rietumkrasta okupācijas padarītu likumīgu un lai nākamajās nedēļās Izraēlas nelikumīgās apmetnes kļūtu par Izraēlas valdības daļu. ES ir lielākā tirdzniecības partnere ar Izraēlu, arī Izraēlas armija veic armijas izpēti ES, izmantojot ES pētniecības fondu, vēl jo vairāk, Izraēlas universitātes nelegālajās Izraēlas apmetnēs saņem finansējumu, lai būvētu pilsētiņas Palestīnas zemē, ko Eiropas Parlaments plāno darīt šajā jautājumā?

George  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Likt Ķīnai samaksāt par vīrusa radīto kaitējumu. Tā bija viņu vaina.

Nicholas Morgan  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Psihiskā veselība pēdējo dažu gadu laikā Eiropā ir pastāvīgi pieaugusi, lai gan tā ir ļoti atšķirīga. Pēc Covid-19 pārrāvuma Eiropai vairāk nekā jebkad agrāk ir jāuztver jauniešu garīgā veselība daudz nopietnāk, un jūs to nevarat darīt bez jauniešu tīkla ar pieredzi un aizrautību par šo tematu, lai virzītu šo darbu uz priekšu. Mēs ierosinām izveidot stabilu jauniešu tīklu, ko pārvaldītu un koordinētu eksperti jaunatnes jomā strādājošie, klīniķi un līdzdalības amatpersonas ar zināšanām garīgās veselības jomā, lai nodrošinātu, ka tas notiek pareizi un ka Covid-19 trauma nepalielina jau tā satraucošo jauniešu skaitu, kuriem ir garīgās veselības problēmas.

Elina  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Pēc katras krīzes ir radusies iespēja. Tā ir iespēja atskatīties, pārbaudīt mūsu morāli, mūsu politisko un ekonomisko sistēmu un veikt izmaiņas, lai palīdzētu grūtībās nonākušiem cilvēkiem un novērstu lielāku kaitējumu. Grieķijai ir vajadzīgs finansiāls atbalsts bēgļiem un vietējiem iedzīvotājiem, kuriem tā ir vajadzīga, jo algas samazinās, bet tieši otrādi – nodokļi. Ir vajadzīgas turpmākas izmaiņas sociālajā politikā un labklājības valstī, ja vēlamies kļūt par valsti, kas rūpējas par tās iedzīvotājiem.

Emil  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Palīdziet visām valstu interesēm un nevienu neatstājot novārtā, visai Eiropai būtu jāstrādā kopā un jāpierāda, ka mēs esam kopā stiprāki! Visās valstīs būtu jāīsteno
proaktīvāka pieeja, lai atrisinātu to īpašās problēmas.
Mums visiem būtu jālemj kopā un jāuzņemas slogs.

Gheorghe Mihai-Andrei  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Vienotība. Virzība uz vienotu valsti, lai vieglāk koncentrētu resursus uz kopīgiem mērķiem, piemēram: izvairīšanās no klimata pārmaiņām, kas, manuprāt, ir vissteidzamāk risināmais jautājums, ņemot vērā, ka jautājuma neatrisināšana varētu izraisīt izzušanu. Noslēgumā es uzskatu, ka vienotība ir vajadzīga, lai efektīvāk risinātu problēmas, ar kurām saskaras cilvēce.

Kathy  • 25 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Domāju, ka mums būtu jāvirzās uz ekonomikas sistēmu pēc izaugsmes. Izaugsme mūs vairs nevedīs tālāk. Gaisa piesārņojums, izdegšana, mežu izciršana, nevienlīdzības palielināšanās,... ES vairs negribu to sistēmu.

Tā vietā, lai atkal īstenotu taupības pasākumus (kuri starp citu nedarbojās pēc 2008. gada, tāpēc arī negaidot, ka tie šoreiz strādās), mums būtu jādomā un jāvirzās uz ilgtspējīgu ekonomikas, sociālo un vides sistēmu;

Shibu Antony  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Viens no jautājumiem, kas ir absolūti nepieciešams, ir tas, ka mēs faktiski analizējam, cik lielā mērā mēs esam atkarīgi no citām valstīm un kāda veida autonomija mums ir attiecībā uz rūpniecību valstī, un apzinām pašreizējās Eiropas spējas un strādājam pie tādu sistēmu izveides, kas nodrošinātu pamatvajadzību un pakalpojumu autonomiju. Reakcija Eiropā ir bijusi diezgan atzinīgi vērtējama, tomēr norobežošanas pasākumi notiek vienā no lietām, ko mēs varētu izmantot, proti, izglītības/apmācības programmas, kas ir specifiskas kopīgajiem iedzīvotājiem (jo īpaši augstskolu studentiem) šo norobežošanas pasākumu laikā, lai nākotnes pandēmijas gadījumā mēs varētu nodrošināt efektīvu reaģēšanu uz visiem un cilvēkiem ir izstrādāti norādījumi par konkrētiem projektiem, kurus var izmantot, lai risinātu situāciju, pamatojoties uz zinātības jomu. Zināmā mērā tā būtu iedzīvotāju kopīga ārkārtas reakcija uz nākotnes pandēmijām.
Krasā krīze pulcēja daudzus cilvēkus, tomēr centieni nebija drīzāk kolektīvi, un bija dažas jomas, kas bija koncentrētākas nekā citas. Šāda struktūra var nodrošināt cilvēkresursu pienācīgu izmantošanu, jo īpaši universitātēs. Mums varētu būt reaģēšanas komandas ar pieredzējušām personām no nozares, kā arī akadēmisko aprindu pārstāvjiem, un katra iestāde būtu atbildīga par konkrētu rezultātu sasniegšanu, kurus mēs uzskatām par būtiskiem attiecībā uz jebkuru pandēmiju nākotnē. Šādas struktūras būtu ļoti labas iespējas gan studentiem/akadēmiķiem, gan nozarei, un tās veicinātu labāku vidi, lai daudz ātrāk izstrādātu risinājumus, un tām nebūtu daudz risinājumu vienai problēmai un risinājumam otrai.

Alexandros Kazakos  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka viena no lielākajām pamatproblēmām, ar ko pašlaik saskaras ES, ir eiroskepticisma pieaugums. Lai gan ļoti liela daļa Eiropas iedzīvotāju tic Eiropas projektam, tas nepadara viņus patiesi jūtamus eiropiešus. Tā vietā mēs joprojām esam sašķelti starp franču, vācu, itāliešu, poļu, grieķu, portugāļu utt. Tas lielākoties ir redzams ne tikai vecākajām paaudzēm, bet arī lielai jauniešu daļai. Manuprāt, visnopietnākais jautājums, ar ko saskaras Eiropa, ir tas, kā stiprināt Eiropas iedzīvotāju sajūtu, kā padarīt viņus patiesi eiropiešus un daļu no kaut kāda lielāka, vienlaikus neiznīcinot viņu nacionālās sajūtas. Šajā ziņā ir daudz pasākumu, ko var pieņemt. Piemēram, vajadzētu būt plašākai informācijai par Eiropas Parlamenta lomu un tā procedūrām. Eiropas Parlamenta kanāla izveide katrai atsevišķai ES valstij, kā tas ir valstu parlamentiem, varētu palīdzēt šajā virzienā. Ne visiem ir piekļuve tiešraidei tiešsaistē, bet arī kanāls dotu iespēju projicēt dokumentālās filmas un citus vēsturiskus faktus par Eiropas integrāciju, tādējādi uzlabojot cilvēku informētību par mūsu kopīgajām saknēm. Vēl viens pasākums varētu būt kopējas Eiropas valodas ieviešana blakus valstu valodām. Šo valodu ES pilsoņi varētu izmantot, pārceļoties strādāt vai studēt citā valstī. Man pati, kas nāk no Grieķijas, bet dzīvo, studē un strādā Nīderlandē, ir ļoti grūti dzīvot citā ES valstī. Lai gan visi Nīderlandes iedzīvotāji brīvi runā angļu valodā, visi dokumenti, līgumi utt. ir nīderlandiešu valodā. Protams, mēs visi varam apgūt jaunas valodas, taču tas īsti nepalīdz cilvēkiem, kuri vēlas īslaicīgi pārvietoties un dzīvot dažādās ES valstīs un pētīt dažādus Eiropas kultūras aspektus. Ja jums būtu iespēja izvēlēties, kurā valodā jūs vēlētos saņemt valdības dokumentus un darba līgumus, cilvēkiem būtu ļoti viegli brīvi pārvietoties ES. Protams, joprojām ir daudz vairāk pasākumu, kurus var pieņemt šajā virzienā un kurus es šeit nevaru uzskaitīt, bet es uzskatu, ka tie ir vieni no būtiskākajiem.

Alexandros Kazakos  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Viens no būtiskākajiem jautājumiem “Kā uzlabot Eiropas sajūtu?”
1) Eiropas Parlamenta kanāls katrā ES valstī ar Eiropas Parlamenta procedūru projicēšanu un dokumentālām publikācijām par Eiropas integrāciju, lai cilvēki būtu labāk informēti par mūsu kopīgajām saknēm.
2)kopīgas ES valodas izvēle, vēlams, angļu valoda (kā visplašāk lietotā valoda, kas nav dzimtā valoda Eiropā) blakus valsts valodām tiem ES pilsoņiem, kuri vēlas pārvietoties un dzīvot citā ES valstī, dodot viņiem iespēju saņemt visus valdības dokumentus un darba līgumus šajā valodā.

Maria Dolores Teresa Quirimit  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES ceru, ka Eiropa būs spēcīga un vienota. Taču laikā, kad Covid-19 nonāca Ķīnas teritorijā, ne tikai Eiropa, bet arī pārējā pasaule neveica nepieciešamos pasākumus, lai sagatavotos šādai pandēmijai (lai gan PVO ir sniegusi detalizētus norādījumus par to, kā rīkoties šādā situācijā 2005. gadā). Mūsdienu Eiropa ir guvusi daudzus sasniegumus, taču tai ir arī daudz trūkumu un kļūdu. Nespēja ātri reaģēt izraisīja daudzu cilvēku nāvi. Un līdz ar to šī krīze lielākoties ir bijusi valsts līmenī. Jautājums ir par to, kā Eiropa var rīkoties pēc tam? ES ierosinu visā ES ieviest universālo pamatienākumu (UBI) kā nepieciešamu politiku, kas būtu jāīsteno visās Eiropas valstīs. Bet būtībā UBI ir beznosacījumu piešķirts visiem individuāli, bez līdzekļu pārbaudes vai darba! Tāpēc daudz vienkāršākā nozīmē FREE MONEY ikvienam bez jebkādām prasībām, kamēr vien esat pieaugušais un dzīvojat Eiropā. Ir daudz priekšrocību, bet, manuprāt, tas var veicināt arī valsts ekonomisko izaugsmi, vienlaikus uzlabojot iedzīvotāju dzīvesveidu. Domājiet, ka tas ir ieguldījums, ko valdības sniegs saviem iedzīvotājiem. Hipotētiski teikt, ka valdība katram indivīdam piešķir EUR 1000. Cilvēki varēs brīvi pārvaldīt savu naudu neatkarīgi no tā, vai viņi iegādājas preces no vietējiem tirgiem vai spēj samaksāt ievērojamu daļu no saviem nodokļiem utt. Tādā veidā nauda tiks nodota atpakaļ valdībai, bet vienlaikus tā uzlabos iedzīvotāju dzīves apstākļus. Attiecībā uz UBI ir trīs populāri jautājumi: — Kur mēs varam atrast naudu? — Kāpēc bagātiem cilvēkiem vajadzētu būt daļai no šīs apbalvošanas? — Kāpēc neaprobežojas tikai ar nabadzīgajiem? Un... ES varētu jums sniegt atbildes, bet es uzskatu, ka ir svarīgi veikt individuālu izpēti (izpētīt priekšrocības un trūkumus), nevis “neapspiest” to, kas, mūsuprāt, ir UBI, neveicot vajadzīgo izpēti. No ES iestādēm es lūdzu ļoti ņemt vērā UBI, jo tas nav ierobežots noteiktā ideoloģijā, bet to var salīdzināt ar daudzām dažādām ideoloģijām (feminisms, ekoloģisms, cilvēktiesības u. c.) OH un viena svarīga lieta, UBI ir vienā un tajā pašā lapā ar ES mērķiem un vērtībām. Būtu arī ideāli, ja katra ES valsts izvērtētu iespējas izveidot UBI, pamatojoties uz savām ekomiskajām spējām, jo ne visas valstis ievēro vienu un to pašu ekonomikas modeli. ES zinu, ka mans punkts šķiet ideāls utopisks, bet es noteikti uzskatu, ka tas var kļūt par realitāti. Paldies, ka dodat mums platformu mūsu bažu paušanai, jo mēs esam paaudze, kas noteiks nākotni. Ja vēlamies spēcīgu un vienotu Eiropu, tad mums ir jābūt līdzīgām priekšrocībām attiecībā uz ekonomiku bez korupcijas, kultūru diologu un spēcīgu izpratni par to, kur mēs vēlamies virzīties uz priekšu. Ja tas notiks, tā patiešām būs diskusija “vienāda pret vienlīdzību”/“ίσος προς ίσο”. Nāciju nevar saukt par “attīstītu valsti”, ja tā ignorē savu iedzīvotāju vajadzības un Eiropai ir jāatzīst tās kļūdas, piedod tām un jāvirzās uz priekšu.

Irene  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka jauniešiem vajadzētu būt Eiropas Codiv19 atlabšanas centrā, pretēji tam, kas notika pēc 2008. gada finanšu krīzes, kur viņi lielākoties tika uzskatīti par netiešu kaitējumu.

Politikas un tiesību aktu priekšlikumu veidā būtu jāņem vērā un pēc būtības jāņem vērā tādu iniciatīvu kā Eiropas Jaunatnes dienas rezultāti šā gada tiešsaistes versijā un visi citi no jauniešiem savāktie dati. Ir dalījušies daudzi izcili un daudzveidīgi viedokļi un idejas; būtu patiesi žēl tos neturpināt ar konkrētām iniciatīvām. ES

domāju, ka ES iestādes var sākt no šejienes, lai nodrošinātu Eiropas jauniešu personiskās un profesionālās nākotnes tiesības. Tām būtu arī jānodrošina, ka dalībvalstis veic pienācīgus turpmākos pasākumus saistībā ar ES pasākumiem, kuros galvenā un galīgā atbildība par jaunatnes politikas īstenošanu ir patiesi.

Dani  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Mūsdienās jaunieši būtu jāuzskata par sabiedrības mainīgu spēku. Mums vajadzētu mācīt saviem bērniem veidot nākotni, kas var nebūt tik mierīga, kā mēs gribējām būt. Ņemot vērā Covid-19 krīzi, mums būtu jāplāno savas darbības vēl bīstamākās situācijās (piemēram, slimības). ES domāju, ka skolu programmām būtu jāmāca bērniem, kā garīgi rīkoties šādās kritiskās situācijās un kā rīkoties vienā, kādas ir sociālās robežas, kas mums būtu jāievēro, kas mums būtu jādara, lai novērstu sevi. No otras puses, es ierosinu, ka ES būtu jāatbalsta jaunieši (vecāki par 18 gadiem), kuri vēlas palīdzēt tik apjomīgos laikos. Turklāt ne tikai ES, bet arī visai pasaulei būtu jāizgudro veids, kā pandēmijas laikā saglabāt mūsu dzīves un ekonomikas spilgtumu, lai izvairītos no mazo uzņēmumu bankrota, jo tam visam ir milzīga ietekme uz jauniešiem, kuri vēlas veidot savu nākotni dažādos uzņēmumos un tirgos. Piemēram, pandēmijas laikā visi cilvēki, kuri vēlējās studēt ārzemēs, bija ārkārtīgi sarežģītā situācijā. Tas ir radījis daudzas problēmas, no kurām cilvēki nespēja izvairīties. ES būtu jāizveido saziņa starp valstīm.
Turklāt, manuprāt, ES būtu jārod jauns veids, kā mudināt jauniešus palīdzēt krīzes laikā. Tā var izveidot jaunas profesionālas komandas, lai palīdzētu un mācītu, kā būt noderīgam un kā rīkoties lietderīgi.

Mór  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES vēlos, lai visās ES valstīs pastāvētu vienlīdzība laulībā, tāpēc es varētu apprecēties ar to, ar kuru mani iemīlējos, adoptēt bērnu (kopā mēs abi esam vecāki) un apvienot ģimeni (piemēram, Ungārijā mēs nevaram to darīt). Arī likums, kas garantē visiem ES pilsoņiem tiesības mainīt savu vārdu un dzimumu neatkarīgi no tā, kurā ES valstī viņi atrodas. Tas būtu labi. Ziniet, tikai pamata cilvēktiesības būtu ļoti labas.

Giorgio A. Sciara  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Covid-19 krīze ir novērsusi Eiropas Savienības vājos punktus un parādījusi, ka ir nepieciešams reformēt tās iestādes un kompetences.
Vienotības trūkums infekcijas pirmajā posmā ir palielinājis eiroskeptisko noskaņojumu visvairāk skarto valstu iedzīvotājiem (pirmkārt Itālijā un Spānijā); mums ir jāatgūst iedzīvotāju piekrišana Eiropas projektam, taču, lai to panāktu, mums ir jābūt pārliecinātiem, ka ES būs tuvu mūsu iedzīvotājiem ar konkrētu palīdzību un solidaritāti.
Eiropas
Atveseļošanas fonds būtu jāfinansē no eiroobligācijām (kopējais parāds), kas vēl vairāk apvienos valstu ekonomiku; šis parāds tiktu atmaksāts, pateicoties Eiropas nodokļiem (tīmekļa nodoklis, oglekļa nodoklis...), kas arī kļūtu par pirmo pamatu Eiropas Savienības budžetā, kas būtu neatkarīgs no atsevišķām valstīm.

Vēl viens svarīgs jautājums ir Eiropas iestāžu reforma: Eiropas Savienības Padome ir parādījusi nespēju ātri pieņemt lēmumus Eiropas valstu atšķirību dēļ, ņemot vērā šos faktus, ir svarīgi atcelt vienprātības sistēmu un pilnībā nodot likumdošanas pilnvaras Eiropas Parlamentam, piešķirot EMP iniciatīvas tiesības.

Pasaulē pēc pandēmijas būs vērojama augsta polarizācija starp ASV un Ķīnu; Eiropas Savienībai ir jāizvairās no šķelšanās Eiropā, un vienīgais veids, kā to izdarīt, ir izveidot Eiropas armiju un kopēju ārpolitiku, ko vada Eiropas Komisija.

Lai spēcīgāk izkļūtu no šīs briesmīgās pandēmijas, mums ir jāapvienojas mūsu daudzveidībā!

Gabriela  • 26 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Sveiks, esmu no Bulgārijas. Man žēl, ka mana angļu valoda nav ļoti laba. Šeit, Bulgārijā, Covid-19 mūs nobiedēja. Nav daudz skartu cilvēku. Politika sāk atvērt visu – viesnīcas, muzeju, bārus, kafejnīcas, restorānus u.c.
Man ir 16 gadi, un es domāju, ka jaunieši ir tie, kas var palīdzēt cilvēkiem labāk izprast vīrusu. Mēs varam rūpīgāk izskaidrot lietas vecāka gadagājuma cilvēkiem. Mēs arī varam palīdzēt cilvēkiem saglabāt cerības uz labāku nākotni.
Ekonomika ir ļoti sliktā stāvoklī. Jauniešiem ir labākas un mūsdienīgas idejas, un, manuprāt, mums ir jāuzklausa viņu zvēri un jāseko tām.
Eiropas Parlamentam būtu jāpalīdz jauniešiem strādāt skolās un universitātēs. Pandēmija apgrūtināja mācīšanos. Ļoti svarīga ir izpratne starp skolu iestādēm un skolēniem.
Arī tiešsaistes video, runas no jauniešiem līdz pasaulei ir ļoti laba doma, lai atsauktu cilvēku garu.
Ceru, ka drīz viss būs labāks. Paliec mājās, attālinies, mēģini izskaidrot ģimenei, ka tā ir liela problēma, bet viņiem nevajadzētu baidīties, ja viņi ievēro noteikumus. Ja jūs domājat šodien, rīt būs labāk. Mīlestības un sveicienu nosūtīšana visiem Eiropas iedzīvotājiem. Mēs esam šeit kopā.

William Kennedy  • 28 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Mums būtu jācīnās pret autoritāru iejaukšanos, mazāk koncentrējoties uz ātriem darījumu darījumiem un lētu importu, bet gan uz ilgtspējīgiem risinājumiem demokrātijas un uz vērtībām balstītas tirdzniecības un aliansšu veicināšanai.

Honkongas autonomija ir pirmais nepārprotamais autoritārisma iebrukuma upuris, un mums būtu jāuzņem Honkongas migranti Eiropā, lai stiprinātu mūsu pašu līdzdalību demokrātijā un pilsoniskajās tiesībās (attiecībā uz kurām Honkongas iedzīvotāji varētu dalīties kaislībā), kā arī lai nodrošinātu Eiropu ar iedzīvotājiem, kas saprot Ķīnu, kas mums palīdzēs formulēt politiku un stratēģiju attiecībā uz Ķīnu.

Mums būtu jāturpina atbalstīt Taivānu un citas brīvas un atvērtas sabiedrības. Covid-19 ir parādījis, ka daudziem nav nepieciešams neredzīgs patērētājisms, un būtu lietderīgi no jauna ieviest dažas vērtības attiecībā uz to, kā mēs rīkojamies ar autoritārām valstīm, vienlaikus veicinot ekonomiku, kas atbilst mūsu vērtībām.

Ella Oelbrandt  • 28 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Šodienas jaunieši ir nākotnes darbaspēks. Ja Eiropas Savienība tagad kaut ko var darīt mūsu labā, tā ir žēlastība, ka mūsu sapņi nedrīkst būt mēreni (un vajadzības gadījumā mums būtu jāsaņem atbalsts neatkarīgi no tā, vai runa ir par mākslu, sportu vai aprūpi). ES to var darīt, padarot savas iniciatīvas populāras un zināmas, jo daudzi jaunieši nezina, kādas ir iespējas. Skolas var mācīt par šīm lietām, sniegt skrejlapas, parādīt videomateriālus klasēs,...

Oprea Alina Alexandra  • 29 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Eiropa nozīmē cilvēkus, kas pieņem un pauž vienas un tās pašas Eiropas idejas, vērtības un dzīvesveidu.
Tā ir taisnība, ka Covid-19 pandēmija mums ļāva atjaunoties, jo attīstība izriet no komunikācijas, veselības drošības un vides aizsardzības. Cilvēki sāk justies labāk, jo pandēmijas ierobežošanas laiks ir beidzies.
Būdams Eiropas mākslinieks un dziesmu rakstnieks, mans jautājums un mans jautājums ir par Eiropas programmām, kas palīdz attīstīt idejas un mākslas projektus. Ir vislabāk sveicināti visi.

Sanna  • 29 May 2020
Mašīntulkojums. ()

Manā valstī viņi saka “onbekend maakt onbehind” vai angļu valodā: ja tu kaut ko nezini, tev tas nepatīk. ES domāju, ka tas ir tas pats iemesls, kāpēc manā valstī daudziem cilvēkiem ir stereotipi par dažām valstīm. Viņi nekad nav bijuši draudzīgi kādam no minētās valsts, tāpēc viņiem nekad nav bijis iemesla “pārbaudīt” savus stereotipus. Pamatojoties uz to, mans ierosinājums būtu savienot jauniešus, izmantojot vlogus, jo īpaši skolas kontekstā. Ja jūs sacenstos ar skolām no dažādām valstīm, jūs to varētu padarīt par izglītojošu un izklaidējošu programmu, kurā bērniem būtu pašiem savi vojevodisti, kas parādītu savu ikdienas skolas dzīvi, un lai dalītos tajā. Viņu skolotāji varētu nodrošināt tulkojumu angļu valodā, lai dotos uz vlogu, pastāstīt bērniem kaut ko par valsti, un, iespējams, varētu būt iespēja ar to iet līdzi penpālam (e-pastam).

Jo Bothmer  • 31 May 2020
Mašīntulkojums. ()

ES pamanīju, ka Ep izmanto Facebook saviem vēstījumiem un videosanāksmēm. Eiropas tīkls cīņai pret nabadzību (Netehrlands) (www.eapnned.nl) varētu būt vieta, kur iesaistīt jauniešus ES tīmekļa sistēmas izveidē izmantošanai Eiropas Parlamenta, EK un dalībvalstu vajadzībām. Tas būtu lieliski un atspoguļo Eiropas Komisijas R &D politiku. Kad tas sākas?

Pablo  • 04 June 2020
Mašīntulkojums. ()

Mana ideja ir saistīta ar Eiropas reģioniem, kuros ir daļa dažādu valstu. Esmu no Galisijas, Spānijas ziemeļrietumos, un manas zemes attiecības ar Portugāles ziemeļiem ir ļoti spēcīgas gan kultūras, gan ekonomikas ziņā. Tomēr šajās koronavīrusa krīzēs robeža starp Portugāli un Spāniju ir slēgta, lai gan ne Galisija, ne Portugāles ziemeļu daļa nebija reģioni, kurus skāra koronavīruss, kas abos reģionos radīja lielu ekonomisko ietekmi. Ilgtermiņā mans priekšlikums ir tādu reģionu integrācija, kuri vēsturisku iemeslu dēļ ir daļa no dažādām valstīm, bet kas varētu būt ekonomikas izaugsmes un labklājības dzinējspēks. Šī ideja atbilst idejai par Eiropu kā vienotu valsti un nacionālo valstu iznīcināšanu.

Felice Giuseppe Rita Lana  • 08 June 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka šajā sociālās krīzes laikā jauniešu loma ir ļoti svarīga, un Eiropas Parlaments varētu apstiprināt dažus tiesību aktus par darbu, jo īpaši attiecībā uz pensionēšanās vecumu, kas, manuprāt, var samazināties, lai vecāka gadagājuma darba ņēmēji būtu droši un gados jaunākiem cilvēkiem varētu būt vairāk iespēju strādāt. Manuprāt, tā varētu būt interesanta ideja par Eiropas ekonomikas izaugsmi.
Lana Felice Giuseppe Rita

Eoin Reid  • 09 June 2020
Mašīntulkojums. ()

Tā kā norobežošanas pasākumi sāk atviegloties, es zinu, ka pēdējos mēnešos esmu jutušies ļoti iesprostoti un izolēti, un, valstīm sākot atvērties un pielāgoties jaunajai normālajai situācijai, es jūtos tā, it kā mūsu vēlme ceļot pa Eiropu un to izpētītu un pieredzētu, ir tikai iedzīvināta, jo esam uzzinājuši, ka mēs esam iemācījušies, ka ceļojam tik viegli un piedzīvojam vairāk nekā tikai tur, kur dzīvojat kā pašsaprotams.
Tomēr
viens no šķēršļiem tam varētu būt pieejamo finanšu līdzekļu trūkums un finansiālās grūtības, ar kurām jaunieši saskaras, reaģējot uz šo vēlmi, jo ir sākusies draudošā recesija un pieaug bezdarba līmenis.

Viens no maniem mērķiem būtu “Discover EU” kartes attiecināšana uz visiem 18 gadiem, nevis tikai uz dažiem, vai, iespējams, stipendiju shēma visiem jauniešiem (18.–24. gads), kur jūs varētu pieteikties pilnai vai daļējai stipendijai braucieniem pa Eiropu.

Man šķiet, ka nav labāks veids, kā stiprināt saikni, jo īpaši šajā sarežģītajā laikā starp dažādām ES valstīm, kultūrām un cilvēkiem, nekā ar tām iepazīties tieši.

Georgia Vasileiou  • 10 June 2020
Mašīntulkojums. ()

Covid-19 krīze pievērsa uzmanību daudziem jautājumiem, kas Savienībai jau bija. Ekonomikas krīze, kas sekoja šai pandēmijai, atdzīvina jau tā problemātiskos jauniešus, kuriem tikko izdevās gūt cerību pēc 2008. gada ekonomikas lejupslīdes. Daudzi jautājumi ir saistīti ar visiem valsts locekļiem, piemēram, jauniešu bezdarbu, mājokli (īres ir nesamērīgas ar algu), reālistiskas minimālās algas trūkumu, profesionālo iespēju trūkumu. Ir skaidrs, ka mēs augam, kļūstot par paaudzi, ko raksturo satraukums, nedrošība, veselības problēmas un krājkontu trūkums. Būtu ļoti saprātīgi, ja ES varētu rast veidu, kā risināt šīs problēmas, kā arī visus citus svarīgus jautājumus, piemēram, klimata pārmaiņas un rasismu, izmantojot jaunos profesionāļus, kuri ir karjeras virzīti un gari jēgpilnā darbā, kas viņiem nodrošina drošību, kāda bija iepriekšējām paaudzēm. Varbūt šī nesenā krīze varētu būt lieliska iespēja revolucionārām politikas izmaiņām, kas risinātu visus pašreizējos jautājumus. Tādējādi Savienība varētu kļūt mūsdienīgāka, saprotamāka un radīt vienotību, kas jāpanāk starp visiem valstu locekļiem.

Jaunieši ir šeit, ir izglītoti un gatavi sākt darbu, lai pasauli izkļūtu no krīzes un iegūtu labāku nākotni.

Constantine-Peter Martzaklis  • 24 June 2020
Mašīntulkojums. ()

ES negribu izšķērdēt tavu laiku. Tu jautā, kāds ir mans redzējums par ES. ES domāju, ka šobrīd pasaulē vissekmīgāk notiek. ES ticu Eiropai, mēs to varam panākt savā atšķirīgajā veidā. Mēs neuztveram cilvēka dzīvību kā pašsaprotamu, un mēs to pierādījām. Tā bija ievērojama krīze, bet mēs to izdarījām. Tagad mums ir jāsagatavojas. Šī situācija mums parādīja, cik neprognozējama var būt nākotne. Tomēr tas nenozīmē, ka mēs nevaram būt gatavi tam, kas nāks. ES runāju par medicīnas jomu. Kāda ir mana redze? Bezmaksas veselības aprūpe ikvienam, tādējādi bez cīņas netiks zaudēta dzīvība, un jo īpaši vairāk slimnīcu un cilvēku, tāpēc sistēmas nesabrukst nevienas krīzes gadījumā. ES vēlos Eiropu, kurā valda līdztiesība. Mēs vēl neesam klāt, bet es ticu, jo man tas ir jādara! Ikvienam Eiropas iedzīvotājam vajadzētu dzīvot cilvēka cienīgu dzīvi, ja jūs man vaicājat, daudzi cilvēki dienvidos jau ilgu laiku ir zaudējuši savu “priekšrocību”.

Atbildet uz Constantine-Peter Martzaklis autors James Sanderson  • 31 December 2020
Mašīntulkojums. ()

Sveika Konstantīna, es izlasīju tavu ideju! Lai gan es piekrītu jums – ES ir daudz labu aspektu, un mums būtu jāturpina uzlaboties un jāpalīdz Eiropai pēc pandēmijas kļūt stiprākai, tomēr ir problēmas. Jūsu ideja par bezmaksas veselības aprūpi visiem ir kļūdaina. Ikviens, kuram ir izpratne par ekonomiku, zina, ka bezmaksas veselības aprūpe nav pieejama un nav pieejama – eiropiešiem būtu jāiemācās būt pašpaļāvīgiem, nevis atkarīgiem no valsts. Ja mēs uzbūvēsim vairāk čūslu turpmākām veselības krīzēm – kas ar tām notiek “vieglākas” laikos? Tie ir tukši/nepietiekami? Tas būtu koloza naudas un resursu izšķērdēšana.

Eiropa var būt “vienlīdzīgu Eiropu”, bet, ja tā ir jādara, ņemot vērā valstu prioritātes, nevis uzspiestas. Mēs varam izbūvēt Back Better, bet nepaplašinot valsti un tērējot naudu, kas mums nav. Pēc Covid-19 krīzes mums jākļūst pašpaļāvīgiem un vairāk jākoncentrējas uz pašattīstību – valodu apguvi, lai veicinātu mobilitāti, datorprasmes digitālajai nākotnei utt. Šīs ir lietas, ko mēs varam darīt un panākt.

Tas ir tikai mans viedoklis, bet es tev piekrītu, Eiropa ir pozitīvu pārmaiņu virzītājspēks! Taču mēs nevaram paļauties uz ES uz visu.

Rebeca Casado  • 19 August 2020
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka ES pilsoņu jaunajai paaudzei būs sarežģīta nākotne, taču es arī uzskatu, ka mēs varam attīstīt daudz attīstītākas spējas. Mēs varam radīt daudz vairāk darbvietu, kurās nav nepieciešams, lai visi darbinieki tiktu pārcelti uz darbavietu, un mēs varam radīt 3 līdz 4 dienas nedēļā ar tiesībām strādāt tiešsaistē. Tas mums visiem var būt lētāki un veselīgāki.
Manuprāt, mēs radītu augstāku sniegumu un, iespējams, profesionālāku darbu.

Federico  • 22 January 2021
Mašīntulkojums. ()

Visi piekrīt man, ka kovīds-19 ir pēdējos mēnešos sliktākais cilvēces ienaidnieks, tāpēc mēs ceram vakcīnā, bet patiesībā mums jāsaprot, ka tad, kad šī pandēmija beigsies, mūsu dzīve nekad vairs nebūs tāda pati kā agrāk. Patiesībā daži zinātnieki uzskata, ka nākamajos gados būs deviņi simti tūkstošu mikroorganismu, kas būs ļoti bīstami. Maska, tāpat kā mūsu viedtālrunis, mums būs maska ar mums visur un katru reizi.

Federico  • 22 January 2021
Mašīntulkojums. ()

Visi piekrīt man, ka kovīds-19 ir sliktākais cilvēces ienaidnieks pēdējos nfew mēnešos, tāpēc mēs ceram vakcīnā, bet patiesībā mums jāsaprot, ka tad, kad šī pandēmija beigsies, mūsu dzīve nekad vairs nebūs tāda, kā agrāk. Patiesībā daži zinātnieki uzskata, ka nākamajos gados būs deviņi simti tūkstošu mikroorganismu, kas būs ļoti bīstami. Maska, tāpat kā mūsu viedtālrunis, mums būs maska ar mums visur un katru reizi.

Stefan Sinca  • 27 January 2021
Mašīntulkojums. ()

Eiropas Savienība saskaras ar uzticības krīzi. Iestādes ir tālu no iedzīvotājiem, un sajūta ir tāda, ka mēs esam vadībā, nestrādājot kopā evolūcijas labā.

Trūkst lēmumu pārredzamības, trūkst vadības un – vissvarīgākā – trūkst saziņas starp iedzīvotājiem un Eiropas iestādēm. Līderi

ir savā pasaulē – citas pasaules pilsoņi. Starp šīm pasaulēm nav nekādas saiknes, nav saziņas. Eiropas Savienībai ir vajadzīgi jaunieši, kas atsakās no tehniskas valodas un pieņem pilsoņu valodu, nevis iestāžu valodu.

Vienlaikus mums ir jāuzlabo nepilnības cīņā pret viltus ziņām. Tas ir EMERGENCY! Mums nav vajadzīgi cilvēki, bet gan programmatūras algoritmi, kas pārbauda visas ziņas no tīmekļa vietnēm, kuras izplata daudz viltus ziņu, un raisa trauksmi, kad kaut kas ir ieslēgts. Nekavējoties viltus ziņas ir jānogalina ar vienkāršiem vārdiem, loģiskiem vārdiem, nevis tehnisku vai akadēmisku valodu.

ES domāju, ka Eiropas Savienībai ir vajadzīga kampaņa “demokrātija”. Ir svarīgi pastiprināt totalitāro režīmu noziegumus un pārmaiņas, ko rada demokrātija. Mums ir vajadzīgi vienkārši piemēri, sākot no ikdienas dzīves, nevis jēdzieni. Kaut kas tāds kā "Es tagad varu teikt savu viedokli, agrāk es to nedarīju! vai "Es tagad varu balsot! vai "ES varu ceļot jebkurā vietā, kur es nevarēju ceļot! “. Šāda veida vienkārši piemēri. Demokrātija

ir krīzes situācijā. Mums tā ir jāuzlabo, taču tā ir smalka, delikāta, bez apjomīgām kampaņām, piemēram, Covid-19 vakcīnas. Varbūt mēs tam varam izmantot jaunos ietekmētājus. Taču arī šajā gadījumā ir ļoti svarīgi, lai tas nebūtu kaitīgs vai stresants, jo mēs nevēlamies pretēju efektu.

Tas viss ir jādara, izmantojot jauniešu valodu. Jaunieši ir jāiesaista šajā procesā, lai rosinātu domu, ka viņi to vēlas, un tas ir forši to darīt.

Kāpēc jaunieši? Jo viņiem ir “jauniešu valoda” un viņi ir iesaistīti sociālo plašsaziņas līdzekļu pasaulē, un viņi zina, kā tas darbojas un kā izplatīt vēstījumu.

Ja mēs vēlamies, lai Eiropas Savienība nākamajā desmitgadē būtu laba, mums tajā jāiegulda, tā ir EMERGENCY!

Giovanni Iozzo  • 07 February 2021
Mašīntulkojums. ()

Covid-19 ir mainījis mūsu ieradumus un nodarījis kaitējumu sabiedrībai. Šī krīze jo īpaši ir skārusi jauniešus, kuri ir bijuši spiesti mācīties klasēs alternatīvā un novatoriskā veidā, bet nespēj pilnībā aizstāt tradicionālo izglītības sistēmu. Eiropas Parlamentam ir steidzami jāveic pasākumi, lai nodrošinātu mierīgāku nākotni jaunajām paaudzēm, cerot aizmirst šo slikto pieredzi. Pirmkārt, šajā laikposmā ir jāvēršas pret bērnu vajadzībām un jāstimulē bērni, lai viņi varētu turpināt izglītoties. Vēl viens veids, kā pārvarēt šo krīzi, varētu būt atvieglot jauniešu piekļuvi darba tirgum. Manuprāt, jaunajām paaudzēm ir būtiska nozīme Eiropas atveseļošanā, taču mums ir jāreaģē tagad un jābūt gataviem pārvarēt citas grūtības.

Aitana Garcia  • 11 February 2021
Mašīntulkojums. ()

Según el artículo 14, el que trata sobre:
Que toda persona tiene el derecho a la educación y el acceso a la información profesional y permanente. Entonces según nos comunica el artículo, porque siens una cantidad elevada de niños que no reciben esa educación?
EN muchos países no pueden vivir una educación adecuada y con la pandemia conocida como covid-19 también hay una gran dificultad en alganos países para poder comunicarse digitalmente.

Christos Leventis  • 16 February 2021
Mašīntulkojums. ()

Domāju, ka mums būtu jāiegulda līdzekļi, lai izvairītos no turpmākām pandēmijām. Eksperti jau kādu laiku ir brīdinājuši mūs, bet šīs pandēmijas pārvarēšana nebija ideāla. ES kopā ar valstu valdībām būtu jāstrādā un jāsadarbojas ar ekspertiem, lai nodrošinātu, ka nākamreiz (jo, visticamāk, nāksies) mēs esam daudz labāk sagatavoti!

 • 21 February 2021
Mašīntulkojums. ()

ES uzskatu, ka ir vajadzīgs tiesību akts, kas liktu ES valdībām veikt ieguldījumus savas valsts veselības aprūpes sistēmās atbilstīgi to budžetam un vajadzībām. Konkrētāk, Grieķijā ir bijusi robežšķirtne, kurā ļaunprātīgi izmantoti federālie līdzekļi (30 miljoni korporatīvo presi, lai izplatītu valdības propagandu, policijas budžeta palielināšana, 30 miljoni par nekonstitucionālu policijas spēku izveidi, 10 miljardi militārajam ekipējumam), līdzekļi, ko būtu bijis viegli izmantot, lai stiprinātu valsts veselības aprūpes sistēmu, pieņemot darbā vairāk ārstu vai veidojot nepieciešamās telpas smagu Covid-19 gadījumu izmitināšanai. ES uzskatu, ka nevienai Eiropas Savienības valdībai nevajadzētu ļaut rīkoties tik bezatbildīgi pret saviem pilsoņiem, un tādēļ ierosinu izveidot juridisku komiteju, kas liktu valdībām piešķirt nepieciešamos resursus veselības aprūpes un izglītības sistēmām. ES uzskatu, ka ir smieklīgi, ka starp Eiropas valstīm ir tik daudz neatbilstību, un esmu nonācis pie secinājuma, ka mūsu humānā attieksme būtu jāīsteno.

Florian S.  • 06 March 2021
Mašīntulkojums. ()

Preses spēle par tehnoloģijām!
Skaties nākotnē, varbūt 20/30 gadi, kur jūs redzat Eiropu globālās ekonomikas un tehnoloģiskā progresa ziņā?
Neviens noteikti nezina, bet te ir manas domas, tev nav jāpiekrīt.
Kad es aplūkoju Austrijas darba tīmekļa vietni par IT darbvietām Vīnē, pašlaik tiek norīkotas 4132 darba vietas. Pat koronas laikā.
Mūsu uzņēmumiem ir vajadzīgi šie darbinieki, mums ir jāapmāca vairāk IT kvalificētu darbinieku, pirms viņi meklē šos cilvēkus Indijā vai kaut kur citur! Mums ir jāmāca informātikas nodarbības mūsu bērniem no paša sākuma, nevis tikai no dažām līmīm Vorda formatēšanas lietām! Klausies, tā ir nākotne!

Cik lielu Eiropas uzņēmumu jūs zināt? Seši no desmit uzņēmumiem, kuru pārdošanas apjoms Eiropā ir vislielākais, (2014) ir no gāzes un naftas nozares. Vai mēs nenolēmām samazināt šo nozari? Ir maz tādu uzņēmumu kā Apple, Microsoft vai Huawei. Mums ir jāveido sava infrastruktūra attiecībā uz svarīgiem uzņēmumiem (tehnoloģijas, medikamenti, izejvielas u. c.)

es esmu no Austrijas un man tas patīk, bet mums ir vajadzīga cits cits, es domāju, ka visā pasaulē mēs esam pārāk mazi, lai panāktu ietekmi, ES nevar atstāt novārtā vēl vienu svarīgu dalībvalsti! Eiropas Savienībai ir vajadzīgas vairāk tiesību, un mums ir vairāk jāapspriež mūsu problēmas kontinentālā līmenī!

Sveicieni no Austrijas:)

Alessandra Tempesta  • 12 March 2021
Mašīntulkojums. ()

BUONGIORNO, Dall’Italia liceo Ascanio Landi Velletri – Roma.
Il covid19 ha generato grandi ferite alla società europea e mondiale, sia dal punto di vista sanitario, che economico e psicologico. Considerando la presenza e la maggiore diffusione delle varianti del virus, qual’è il piano strategico che il Parlamento Europeo sta attuando per far fronte aquesta situazione, anche alla luce del cambiamento del piano vaccinale e secondo idata statistici aggiornati?
Potrebbe essere opportuno e funzionale istituire un coordinamento Centralizzato per l’approvvigionamento e l’equa distribuzione delle dosi di Vaccino anti-covid a livello europeo, piuttosto che delegare ai singoli Stati l’organizzazione?

Liceo Ascanio Landi

Emma Pulicati  • 12 March 2021
Mašīntulkojums. ()

Mērķis ir ierosināt vairāk braucienu uz Eiropu, lai satuvinātu jauniešus un gūtu tiešu ieskatu Eiropas Parlamenta darbā.

Kādas ir tavas domas?

No votes have been submitted yet.